9.6.14

Four ways to style...

Je kent hem vast wel, het oh so famous 'Céline Paris' shirt. Gespot bij verschillende celebrities en zeer geliefd onder de fashionistas. Een tijdje terug heb ik zelf mijn eigen Céline-shirt gemaakt en in deze post laat ik vier verschillende manieren zien hoe je deze kunt dragen!

Playful Parisienne

Deze eerste look is vrij simpel maar trés joli. Een miniskirt met bloemenprint, een sjaaltje in je haar en gekleurde armcandy om je pols maken deze outfit speels. Gecombineerd met een slouchy bag en comfortabele zwarte ballerinas en je bent klaar voor een wandeling langs de Seine.   

Casual Denim

Deze tweede style is perfect voor the more casual ladies. Spijkerjasjes blijven een van mijn favoriete items, ze geven elke outfit een laid back look. Deze jas is eigenlijk veel te groot voor mij, maar ik hou juist van oversized. Rol simpelweg de mouwen op en knoop de uiteindes van de jas samen, maar zorg natuurlijk wel dat je 'Céline' zichtbaar is! Combineer met bijpassend tasje en sandalen and you are good to go! 

Country

'Céline' kan natuurlijk ook verwerkt worden in een western vibe. Korte shorts, ruitjesblouse, héél veel tassels en een hint van veren is all you need!

Sophisticated Chic

  De laatste look shouts DIVA all over! Zo draag je, je shirt naar avond gelegenheden en chique feesten. De lange maxirok geeft de illusion of a dress, en het (nep) bond en de gouden ketting make you look expensive. Vergeet je rode lipstsick niet om deze outfit helemaal af te maken! 
Benieuwd hoe ik dit 'Céline Paris' shirt heb gemaakt? 
Leave requests down below voor een DIY




No comments :

Post a Comment