4.7.14

Nieuwe Fashionista Angel


Yes je leest het goed, ik behoor nu tot een van de "Angels" at Fashionista.nl

Ik heb een paar maanden geleden het initiatief genomen om naar Fashionista te mailen, en randomly te vragen of ze nog mensen zochten voor hun redactie of geïnteresseerd waren in een eventuele samenwerking met mij. Hey, you never know right? Ik had niets te verliezen.

Er ging een lage periode voorbij and I totally forgot about it, totdat ik op een dag een enthousiaste reactie in mijn inbox kreeg. Fashionista nodigde mij uit voor een gesprek, ik kon het bijna niet geloven ik was zo happy!  Eenmaal op gesprek kreeg ik te horen dat ze toevallig (!) nog een Angel zochten die zich meer wilde gaan richten op het gebied van fashion (!) omdat ze al veel beauty hebben. This was so meant to be!

Na mijn gesprek kreeg ik een week om drie "proef posts" te maken en op te sturen om te kijken of ik wel echt pas in hun plaatje. En voor ik het wist was ik part of the team. Het is nog allemaal vers, ik ben een newbie en zal veel moeten oppikken maar binnenkort zullen mijn posts online komen op Fashionista.nl !

Ik ben echt dankbaar voor deze opportunity en kijk uit naar een fijne tijd als Angel.

Klik op bovenstaande foto om naar het artikel over mij op fashionista.nl te gaan.



No comments :

Post a Comment